willekeenilseopreis.reismee.nl

Willeke weer thuis!

Naar 4 schitterende weken ben ik weer thuis! Na een goede vlucht ben ik zaterdagochtend weer veilig op Schiphol geland. Hier stonden Leo, Pap, Mam en Ammarens mij op te wachten... datwas zo leuk!

De overgang qua temperatuurwas niet zo groot... dat is lekker! We hebben in Oeganda altijd heeerlijk gegeten en gedronken, maar toch is erg fijn om het water uit de kraan te kunnen drinken en onbezorgd een appeltjete eten. Waardering alom!!!

Mijn taak als diëtist in Oeganda zit erop! Ik heb mooie posters gemaakt, toegelicht en opgehangen in het ziekenhuis.Ook heb ik voor de organisatie SYPO (www.sypo.nl) een aantal posters gemaakt die in de kleine klinieken in de dorpjes komen te hangen. Het geeft een voldaan gevoel om iets 'tastbaars' achter te laten. Hoop dat ze goed toegepast worden! Kortom: het was een fantastische avontuur! Enorm veel indrukken opgedaan, en mooie dingen gezien.

Vanaf dinsdag ga ik weer in het UMCG aan het werk. Ilse haar verhalen zullen verder te volgen zijn op de site!

Bedankt voor alle leuke reacties!!

Liefs Willeke

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!